Opnå B2B-leads med Linked Marketing. Mensio hjælper med digital markedsføring på LinkedIn

LinkedIn Marketing

LinkedIn er verdens største professionelle sociale netværk. LinkedIn har over 1,5 mio. danske brugere, hvilket giver mulighed for at nå ud til meget specifikke og relevante modtagere af faglige budskaber som B2B-salg og rekruttering.

Hvad skal vi bruge LinkedIn-annoncering til?

LinkedIn er et B2B-netværk og er ideelt til B2B leadgenerering. Det er det bedste netværk, når I definerer jeres målgruppe som fagpersoner. Det kan for eksempel være, at I

  • Søger en egnet kandidat til en stilling i jeres virksomhed
  • Sælger kontorartikler, møbler eller andre produkter, hvor jeres målgruppe kunne være indkøbsansvarlige, sekretærer mv.
  • Sælger management consulting, hvor jeres målgruppe kunne være mellemledere eller topledere
  • Sælger IT-sikkerhedsydelser, hvor jeres målgruppe kunne være IT-chefer og IT-medarbejdere
  • Og så videre…

Vi målretter ud fra B2B-kriterier

Vi udvælger en række relevante parametre, så annonceringen når ud til den helt rigtige målgruppe. Vi kan blandt andet målrette ud fra disse variable:

  • Jobtitel og funktion
  • Virksomhedsstørrelse
  • Branche
  • Geografi
  • Skills

Interesseret? 


Sådan kan I annoncere på LinkedIn

De primære måder at annoncere på LinkedIn er:
 

TEKSTANNONCER OG DISPLAYANNONCER

LinkedIn tekstannoncer ligger i højre side og kan ses på pc og i browser

Tekstannoncer er små annoncer, der ligger i højre side af LinkedIn, når man besøger LinkedIn fra en pc eller via en browser (dvs. Ikke via LinkedIn-app’en). Man forfatter selv sin overskrift og beskrivelsestekst, og man kan også inkludere et lille (50x50), kvadratisk billede. 

LinkedIn displayannoncer er som traditionel bannermarkedsføring, men på LinkedIn med en erhvervsmålgruppe

Displayannoncer ligger også i højre side af LinkedIn, og man kan annoncere med bannere i formaterne 300x250 og 160x600. Displayannoncerne ligner traditionel bannermarkedsføring, men vises på LinkedIn og med en erhvervsmålgruppe.

 

SPONSORERET INDHOLD

De indlæg, I poster på jeres company page, kan I pushe ud til flere end blot de, der allerede følger jer på LinkedIn. Det kunne være et jobopslag eller faglige indlæg som disse:

Lad Mensio hjælpe med opsætning af sponsoreret indhold på LinkedIn som dette fra AdColony
Mulesoft bruger sponsoreret indhold på LinkedIn til udbredelse af whitepaper og kendskab til brandet

Sponsorerede indlæg indgår i nyhedsfeedet og er den eneste annonceringsmulighed, der når ud på alle enheder uanset om besøger LinkedIn via browser eller app.
 

InMails

Inboxen på arbejdsmailen er ofte fyldt til bristepunktet. Det ser anderledes ud med LinkedIn inboxen. Og derfor får beskeder, der bliver sendt via LinkedIn, også væsentligt større opmærksom.
Med InMails kan I sende målrettede budskaber som produkt- og servicetilbud, relevant fagligt indhold (B2B content marketing) og personlige invitationer til events og konferencer til aktive LinkedIn-medlemmer i jeres målgruppe.

 

Kontakt

Få den rette assistance til at opnå B2B-resultater.
Ring til mig på 2728 8032 eller skriv en besked:


Følg Mensio på Facebook og LinkedIn: