Erfaren digital forretningskonsulent - jeg hjælper med at vurdere onlineforretningen samt prioritere digitale projekter og online marketingbudget

Rådgivning i online marketing og digital tilstedeværelse

Jeg er digital marketing og forretningskonsulent

Og hvad betyder det?

Jeg hjælper jer, så I kan vækste jeres forretning på nettet.

Vejen til dette er forskellig fra virksomhed til virksomhed. Det afhænger blandt andet af jeres udgangspunkt, ressourcer og målsætninger. Nogle er langt og har allerede en strategi og interne kompetencer. Andre "starter på en frisk" og har blot lige erkendt eller besluttet, at de må i gang med onlinekanalen nu.

Jeg guider og støtter jer til at forstå og vælge de indsatsområder, kommunikationskanaler, kundevendte budskaber, budgetallokering mv., der giver jer det bedste output i form af salg, brandværdi, kendskab, generel online performance, eller hvad jeres målsætning nu må være. 

Skal jeg også hjælpe dig?

Ring til mig på 2728 8032 eller send mig en mail her:

 

optimering af Jeres digitale aktiviteter

Projekt og proces varierer fra virksomhed til virksomhed. 
Men som udgangspunkt så hjælper jeg jer som uafhængig ekstern konsulent ved at evaluere jeres nuværende forretning og mål versus website, digitale projekter og online marketing-aktiviteter.
Jeg vurderer sammenhængen mellem forretningen og brugerne og kunderejsen, og jeg hjælper jer med at prioritere digitale udviklingsprojekter samt online marketingaktiviteter og -budgetter.

 

plan og prioritering - digital mediestrategi

Jeres virksomhed har et budget, som I bruger på at udvikle jeres forretnings digitale tilstedeværelse. Og I bruger måske også en masse interne timer på det. Budgettet bruger I for eksempel på

  • online marketing
  • online forretningsudvikling
  • websiteoptimering
  • websiteudvikling
  • digitalt design

Men hvad er vigtigst, og hvad kommer først?

Det er vigtigt at vurdere hvilke aktiviteter, der vil give det største udbytte for forretningen. Og hvad den optimale budgetudnyttelse således vil være. I bør med andre ord have et overblik og en plan - en strategi.

Jeg hjælper små og mellemstore virksomheder med at foretage disse vurderinger og skabe overblikket over de vigtigste aktiviteter og planen for eksekvering.
Jeg hjælper med at vurdere hvilke digitale kanaler, I skal være til stede på og markedsføre jer på - en digital mediestrategi. Og om jeres website er fokuseret på målet og klar til at tage imod trafikken, der kommer ind fra betalt markedsføring, sociale medier og andre kilder.

 

Den digitale mediestrategi - proces og output

Den digitale mediestrategi varierer i form afhængigt af jeres ønsker og behov. Jeg kan foretage en overordnet vurdering og anbefaling, som jeg efterfølgende kan præsenterede for jer. Eller jeg kan være en central del af et kortere eller længere forløb, hvor jeg i en periode er tilknyttet jeres virksomhed i et vist antal timer. 
Det vigtigste er, at processens output er brugbart og værdifuldt for jer.

 

Skal jeg også hjælpe dig?

Ring til mig på 2728 8032 eller send mig en mail her: